воскресенье, 26 августа 2012 г.

Модуль 9. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - …
  •  Учні повинні бути активними і самостійними, вони повинні самі спрямовувати своє навчання бути незалежними у пізнавальному процесі, а вчитель буде направляти і допомагати їм. 
  • І учням і вчителям треба адаптуватися до процесу навчання, спрямованого на потреби учнів.
  • Вчителям плануючи навчання требу використовувати візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів.
  • Мета вителя - це виховання учнів незалежних у своєму навчанні. Для цього вчитель використовує методи заохочення і стимулювання. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий