Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - …
- Учні повинні бути активними і самостійними, вони повинні самі спрямовувати своє навчання бути незалежними у пізнавальному процесі, а вчитель буде направляти і допомагати їм.
- І учням і вчителям треба адаптуватися до процесу навчання, спрямованого на потреби учнів.
- Вчителям плануючи навчання требу використовувати візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів.
- Мета вителя - це виховання учнів незалежних у своєму навчанні. Для цього вчитель використовує методи заохочення і стимулювання.
Комментариев нет:
Отправить комментарий